606 775 585

606 775 585

kontakt@power-site.pl

Nasza oferta

Rozwiązania, które pomogą Twojej firmie.

Social Media

Media społecznościowe są jednym z największych kanałów marketingowych na całym świecie. Jak wynika z raportów internetowych, aż 25,9 mln osób w Polsce korzysta &nbspz Social Mediów, co daje nam ponad połowę (68,5%) populacji naszego kraju. Największymi serwisami społecznościowymi są: Facebook (2,8 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie), Instagram (ponad1 miliard aktywnych użytkowników miesięcznie), TikTok (689 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie), Twitter (330 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie). Ponadto, warto zauważyć, że trendjest
z pewnością wzrostowy.

Google Ads

Google jest największą przeglądarką internetową, która tworzy różne narzędzia pomagające szybko zwiększyć ilość aktywnych użytkowników naszej strony internetowej. Jednym z takich narzędzi jest Google Ads, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób możemy umieścić na pierwszej stronie w górnej oraz dolnej części przeglądarki, przeznaczonej tylko i wyłącznie dla programu stworzonego przez Google (Ads) naszą witrynę internetową.

Search Engine Optimization

SEO (czyli Search Engine Optimization) polega na zoptymalizowaniu serwisu internetowego pod aktualne wymogi Google oraz działania skierowane poza stronę internetową, czyli wzmocnienie Domain Rating’u poprzez linki z wysoko ocenianych serwisów internetowych do naszej domeny. Nieodłącznym elementem SEO jest treść, która pełni bardzo ważną rolę dla naszego serwisu, z której roboty Google’a wyciągają wartościowe słowa kluczowe poprzez, które wyświetlamy się w wynikach wyszukiwania. Długofalowość oraz systematyczność są wymagane, aby osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google.

Strony i Sklepy WWW

Firmową wizytówką w wirtualnym świcie jest dla nas strona udostępniona w Internecie, z którego w obecnych czasach korzysta około 27 mln Polaków w przeciągu miesiąca, dlatego działanie w Internecie jest tak ważne dla każdego przedsiębiorcy. Biorąc pod uwagę Sklep Internetowy staje się on obecnie głównym kanałem wielu firm i stanowi najpopularniejszą formę handlu elektronicznego. Zakupy On-line są wygodne, szybkie i najczęściej tańsze niż w tradycyjnych sklepach. 

Content marketing

Content marketing bardzo często jest niedocenianym narzędziem pracy, stawia przed nami bardzo dużo wymagań. Należy zwrócić uwagę na to, aby pisane teksty były oryginalne, przepełnione unikatową treścią, wzbudzały zainteresowanie &nbspu czytelnika, a także zachęcały do wgłębienia się w konkretny temat lub zakupienia danego produktu. Content marketing to przede wszystkim działania w obszarze reklamy, marketingu, Internetu, czyli wszędzie tam, gdzie niezbędne są treści reklamowe. Osoba zajmująca się  Content marketingiem przygotowuje również teksty SEO, których najważniejszym zadaniem jest skuteczne pozycjonowanie stron internetowych i sklepów internetowych.
© 2022 Projekt i realizacja Power-Site